FIGYELEM: Ez a bejegyzés, már több, mint 1 éves, az itt leírtak elavult információk lehetnek!
Márciusban, a Might and Magic VI magyarítása során elõre jeleztük, hogy javában tart a 7. rész béta tesztje. Most beszámolhatunk róla, hogy Sucellus és csapata elkészült a Might and Magic VII: For Blood and Honor teljes magyarításával és ez a mai naptól tõlünk teljes egészében le is tölthetõ. A kicsike 42.2 MB–ra sikeredett.
RPG rajongóknak nem kell bemutatnom a játékot, de azért annyit illik a játékról leírni, hogy 1999-ben jelent meg a New World Computing fejlesztésében és a 3DO gondozásában. A játék igazi fantasy környezetben játszódik. Találkozhatsz félelmetes sárkányokkal, szörnyekkel, különféle karakterekkel, varázslókkal, varázslatokkal és ami a legfontosabb egy lélegzetelállító történettel, ami a játék fõ erõssége. A történet Erathia világában játszódik, és természetesen az RPG-bõl elmaradhatatlan karaktergenerálással kezdõdik. AD&D rajongóknak kihagyhatatlan, de természetesen mindenkinek ajánlom, aki szereti a fantasy játékokat, vagy annak idején már angolul végig játszotta. Köszönjük nektek Sucellus!
hirdetés
Legújabb letöltések
Nobody Wants to Die
Teljes szöveges magyarítás.
Dying Light 2: Stay Human
A fordítás mindenre kiterjed, viszont a vérdíjak és a fegyverek leírása még nem teljes.Ezekről a hibákról kép formájában tudtok nekünk...
Hogwarts Legacy
Teljes szöveges és grafikai fordítás. Frissítve: 2025.04.21Hogwarts Legacy magyarítás 2.3Mod felület lefordítvaElírások javítása a szövegbenSummer update és fotó módMotor cpp...
SnowRunner
A magyarítás eredeti (Steames) 1.663329.SNOW_DLC_15 verzióra készült, a megfelelő működés csak ezen garantált. A játékod verziószámát a következőképpen ellenőrizheted: menj...
Grounded
A(z) Grounded játék fordítása.
The Dark Eye: Chains of Satinav
A The Dark Eye: Chains of Satinav játék fordítása. A fordítás a GOG 1.0 valamint a Steam 1.1.26. verzióhoz készült.
The Dark Eye: Chains of Satinav
A The Dark Eye: Chains of Satinav játék fordítása. Csak a v3-as játékkal kompatibilis.
Prodeus
A(z) Prodeus játék fordítása.Hibajelentés, technikai információ a discord szerverünkön. https://discord.gg/6MWQdKacRF
Goat Simulator 3
A(z) Goat Simulator 3 játék teljes fordítása. Tartalmazza a Multiverse of Nonsense DLC-t is.Frissítve a gamepass verzióhoz.
7th Sector
Az ingyenes Museum DLC fordítását is tartalmazza.
Legfrissebb fórum bejegyzések
Semmi gond megvárjuk bármeddig is tart ! Köszönjük szépen ! Kb 5 évig fordította a Morrohun ezt a mesterművet és minden perce aranyat ér ! S lám az élet úgy hozta hogy majdnem 20 év elteltével ismét elővesszük !
Munyos27 | 2025.04.25. - 19:26
Kaptam egy olyan infót, hogy a régi magyarítás elvileg működik az új játékkal.Régi Oblivion telepítéseRégi magyarítás telepítéseA data mappában lévő magyarított fájlokat át kell másolni a Remastered\Content\Dev\ObvData\Data mappába (felülírni az ott lévő fájlokat).Kipróbálni nem tudom, mert nincs meg a játék.A GamePass része elvileg, ha valaki tesztelni akarja ezt a módszert...
warg | 2025.04.25. - 13:52
Üdvözlet!Olyan problémám van hogy a Battlefield 3 magyarítás feltelepítése után nem Magyar, hanem Lengyel lesz a játék fő nyelve, és sehogy nem tudom átállítani. Tudtok ebben nekem segíteni? :) Köszi szépen Üdv.: Balázs
Sebestyén Balázs | 2025.04.24. - 18:17
Nekem nagyon tetszik ez a Remake. Igaz, még csak képeket, videókat láttam róla, de nekem nagyon bejön. Szép lett. Maga a játék egyébként is jó volt. A "gépi" már kész van hozzá, de jó lenne várni egy kézire, azzal lenne az igazi élmény.
tubusz1 | 2025.04.24. - 13:13
99%-ig biztos vagyok benne hogy valaki vagy valakik nekiálltak átültetni az eredeti magyarítást az új Remastered edition-be ! Annyit szeretnék kérni tőlük , hogy ha idetévednek, hogy egy mondattal reagáljanak rá, hogy hol tartanak és hogy mikorra várható ! Nagyon szépen köszönjük !
Munyos27 | 2025.04.23. - 21:38
Nem mint ha érdekelne, csak gondoltam rákérdezek
imi8873 | 2025.04.23. - 17:50
Összesen 65 hozzászólás érkezett
Nem csak a te magánvéleményed, hanem az enyém is! :D Meg sok-sok emberé!
PCgameshun!
Ez nem igazán az a topic...
Mondjatok véleményt lécci az mm9 -rõl !
érdemes beszerezni?
Szebb-e, jobb-e, érdekesebb-e mint az elõdei??
Nekem 1-2 CRPG-nél néha rettenetesen idegesítõ, hogy nem tudom a feladataim elvégezni mert állandóan b.sztat a sok morzsi morzsi...
Deazért mégiscsak rpg !! :))
A Might&Magic IX -et szerintem nem érdemes kipróbálni, mert egy szutyok, és akkor még finoman fogalmaztam! A sorozat 6. és 8. része nagyon jó, a 7. is egész jó, de a 9. ... Megnéztem az elejét a játéknak, és jött az uninstall...
http://mmportal.atw.hu/index.php?ind=news
sajna az mm9 magyaritását nem fejezték be sajnos
hali all
Szerintem az egész sorozat szégyene a IX. rész!
Komolyan mondom, a korábbi sprite-os, ál-3D-s grafika szebb volt, mint amit ebben a játékban elõvezettek. Az "MM-feeling" pedig hiányzik belõle. Chedian világa fakó-szürke, a korábbi részek hangulatához képest. A változtatások nagy része sajnos csak rosszabbá tette ezt a részt. Nem mondom, hogy játszhatatlanul rossz, de például én még a patch után is elkönyvelhettem egy végzetes elakadást a játék 2/3-nál. Nem is kezdtem azóta újra egyszer sem. A Dungeon Siege mellett ez volt a másik progi, amire a mai napig sajnálom az érte kiadott pénzt. (Mindkettõt a megjelenése napján vettem meg, még teljes áron).
Az eddigi mm-ekben a harcos maximum 10. szintig volt hasznalható. Utana lehetett elfelejteni.
A 9-ben fõleg az assa volt kemény.
nekem volt amikor 1 utessel 656-pt sebzett:)
És meg a varázslatokrol annyit, hogy a több MM-ben mindíg a magasabb szintü varázslatot kellett használni mert a régi nem fejlõdött s***t se, viszont a 9-ben folyamatosan felylõdik és még uj tulajdonsagokat is kapnak. pl:turn undead alapon csak félelmet okoz az elõholtaknak, master skillel mar sebez is és grand masterre rohadt nagyot sebez es teljes látotávolságon belûl hat. de hasonlókat a többi varázslatról is tudnák mondani.
Szerintem meg a MMVIII volt s***. 4 lich és 1 pap segítségével 16 óra alatt végigvittem.
Már tolom!
Megpróbálom röviden leírni.
Az RTS egy valós idõben játszódó stratégiai játék. Ebben a stílusban többnyire építkezned kell és a felhúzott épületekben megindíthatod a gyártást, fejlesztést, stb...
Majd csapatot szervzve elindíthatod a támadást. Persze vannak játékok, ahol az épitkezõs rész elmarad (többnyire 2. világháborós RTS-ekban, ott a pálya elõtt többnyire tapasztalati pontokból vásárolhasz). Az építkezõs játékokban is van ahol nagyszámú egységet gyártasz, s van ahol relatíve kevés egységgel operálhatsz. Az épitkezõs RTS-eknél közös jellemzõ az erõforrás, alapanyag begyûjtés, s talán a stílus õse a Dune 2 volt. Az egységek között némely játékban elõfordulnak speciális egységek, amelyek központi szerepet tõltenek be, fejlõdni képesek, bár igen-igen korlátolt mértékben.
Ha már megemlítetted a Heroes of Might & Magic-et (mint írtam volt igazi fanatikusa volnék), akkor írnék arról a stílusról is. Az is tulajdonképpen stratégia, de nem valósidejû, hanem körökre osztott. Az meg annyit tesz, hogy körönként van x mennyiségû mozgáspontod, s azt használhatod fel. A csata meg talán a sakkra hasonlítható, bár itt hexagonális hálon folyik a küzdelem. Számos egység van benne amelyek képessége eltér egymástól, ennek ismerete kulcsfontosságú. A fejlesztés és nyersanyag gyûjtés itt is kulcsfontosságú. A Heroes -ok esetében a sereg mellett, mint ahogy a neve is utal rá megjelenik a hõs (Hero), aki már felvehetõ, tanulható képeségekkel bír, s a képességeitõl függõen képezhetsz inkább harcra, erõre (might) gyúró hõst, vagy inkább aki a mágiába van otthon (magic). Persze mágus és mágus között is van különbsé. pl a 4. részben van 5 szféra (élet, halál, rend, káosz, természet), s szféránként ez alapvetõ eltéréseket is jelent. Mivel itt a hõs fejlõdik, s a 4. esetében aktív észese a játéknak ez már jelentõs szerepjáték (RPG) elemeket vonultat fel.
A Heroes-ról még oldalakat tudnék írni, de nem rabolom senki idejét... :)
A végére hagytam az RPG-t, vagyis a szerepjátékot.
Ez egy nagyon széles mûfaj, vannak kifejezreztten harcorientált klikkelgetõs RPG-k (Hack'n'Slash), mint pl a Diablo, ezekben is van fejlõdési modell, van történet is, de a hangsúly mégis az effektív harcon van.
A másik nagy ág a, mondjuk úgy, hogy klasszikus RPG, amiben a fejlõdési modell általában picit kidolgozottabb, mint a Hack'n'Slash stílusban (bár van kivétel), és jellemzõen sokkal mélyebb sztorival, sokkal több beszélgetõs résszel rendelkezik. Az RPG-t az RTS-tõl az is megkülönbözteti, hogy míg az RTS-ben mindig nagyobb számú egységet irányítasz, addig az RPG-ben sok esetbe 1 fõt, esetleg egy kisebb csoportot (bár sok esetben akkor is csak egy karakter marad irányítható, s a csatlósok csak néhány dekralált "rendelkezés" szerint cselekednek, segítik a fõhõst.
Az RPG-ket sok más módon is lehet csoportosítani pl. stílus szerint (fantasy, post-apokaliptikus, sci-fi, stb...), de lehet csoportosítani a játék nézõpontjának szempontjából is. Így van FPS nézetû (pl Wizardry), van követõ nézetû (pl KotOR), s van olyan, amelynek a nézete hasonlít az RPG-re, azaz madártávlatból irányítod (ezeknél fordul jellemzõbben elõ, hogy kis csapattal mész s nem 1-2 emberrel, mert a nézetbõl adódóan jobban tudod irányítani az embereket. Ebbõl is írok 1-2 játékot példaként: Baldurs Gate, Icewind Dale, Neverwinter Nights, Fallout, ....
Említetted a Syberia-t is, na az meg egy totál másik kategória, tehát nem is stratégia és nem is szerepjáték, hanem kalandjáték. Abban a játékban, meg a kaland szál van kidomborítva és egy sztorit élhetsz végigg, néha-néha megoldva 1-1 logikai fejtörõt is. s nagyon ritka kivételtõl nem is rendelkezik fejlõdési rendszerrel ezen játék, mint pl az RPG.
S hogy válaszoljak az utolsó kérdésedre is. a Might & Magic és a Heroes of Might & Magic között óriási különbség van. Ugyan közös bennük a fejlesztõk, valamint a világ ahol játszódik de a stílusuk gyökeresen eltér. Az elõbbi egy vérbeli RPG, az utóbbi meg szvsz. a körökre oszott stratégia királya (bár ez szubjektív vélemény).
Ha az Age of Wonders: Shadow Magic-et lefordítjátok teljesen magyarra akkor megszerzem és kipróbálom. Ha már Heroest ennyire említjük akkor most jelent meg róla egy új videó! Nagyon oda vág! Nézétek meg! Oldalt nem mondok mert akkor reklámot csinálok és azért adózni kell. :D
Most egyátalán dolgoznak valami magyarosításon, mert nem nagyon jelennek meg róla hírek.... :(
Tény, hogy a korábbi részek magasabb szintû varázslatai (pl. meteor shower) durvák voltak, de nem igaz, hogy a harcosok használhatatlanok lettek volna magasabb szinten.
A Light magic tápoló varázslataival felvértezett harcosok végigírtottak mindent! Nálam pl. a VI. rész vége felé a külsõ területeken a varázsló ritkította a szörnbyeket a "tömegoszlató varázslataival", a kazamatákban viszont a harcosok voltak az ászok. Ehhez persze kellettek a light magic varázslatok, de onnantól kezdve sebzõ spellek nélkül lehetett írtani. És ebben a feltápolt harcos karik élen jártak.
Abban igazad van, hogy MMVIII meg nevetségesen könnyû volt, különösen egy 3 sárkány 1 lich 1 pap felállásban (bár akkor a ládanyitogatások egy részérõl le kell mondani, így talán egy sötét elf vagy vámpír beférhet az egyik sárkáény helyére). Ettõl függetlenül roppant HANGULATOS volt, amit a IX-rõl nem lehet elmondani. Az ugyanis szürke, unalmas, jellegtelen. Persze ez csak az én magánvéleményem.
"Nem azt mondom hogy ami nem D&D -s az nem szerepjáték. Nekem a MM. nem szerepjáték... Milyen szerepeket lehet kijátszani benne? "
Egy asztalba belevágódó tõr nem rémlik? :)
Méghogy nem szerepjáték, lol. Az M&M sorozat a mûfaj egyik alapitója. Szerteágazó skill-, és mágiarendszerrel, kidolgozott világgal és storyval. Master Archer vagy Sniper, Dark magic vagy Light magic. Ez nem szerepjáték???
Nekem csak az volt a gondom, hogy sokkal szerteágazóbb, mint az FPS és elég bonyololult is.
De nem mondtam, hogy rossz.
A Heroes 4 meg szerintem a nagyon gyengus grafikája miatt nem tetszsett, bár a fene se tudja...
Egyébként tényleg nem tudom, hogy mi a különbség az RPG és az RTS között, úgyhogy 1 pont nektek. :) Egyébként mi a különbség?
A Heroes 4 tesómnak bejött. Én azért mondtam, hog nem a legjobb, mert sokan szidták, enyhén gyenge grafikája és elbutított játékmenete miatt.
Nem szólok bele ti tudjátok. Egyedül a Syberiát vittem át nagy nehezen, de a végén már könnyezett is a szemem a sok keresgélésbe.
Pédául a Half-Life 2-t utálom (tudod melyik az a Gordon Freemanes:) az nem tetszett.
Heroes-ról meg annyit, hogy azt sem tudom, hogy mennyi van belõle!
Van valami különbség a Might And Magic és a Heroes között?
Köszi a választ.
Az igazat megvallva nagyon nagy Heroes fun vagyok (már-már megszállottan), de egyre kíváncsibb vagyok erre a progira is, hiszen annyian dícsérik, hogy biztosan szuper játék lehet ez is. Ha meg már ennyit vártam a megtekintésével, akkor megvárom, míg magyarul ,,szólal'' meg... ;)
Személyiséget alakitasz? Ez inkább csak egy rpg-s elemekkel megtüzdelt stratégia.
Nem mindha nem lenne a kedvenceim közt az MM. de engem a BG I.-II. sokkal jobban lenyügözött. Kár hogy még messze van a teljes magyaritás... nem baj megvárom... De addig kipróbálom ezt az Elder Scrolls: Arena-t....
Abszolút nem probléma, hogy megkérdezted! Még nem tudom mikorra lesz kész, de szépen alakulgat. Azért csak alakulgat, mert sokat CS: Sourceozok.
:D Én csinálom a klánom weboldalát is, az is elvett majd' egy teljes napot. :) Most meg elutazok vasárnapig, úgyhogy addig biztos nem lest frissítés, de az oldalamon mindig megvan a legújabb verzió. Most DEER -nek köszönhetõen újabb két nép egységeinek a leírása megvan, az egyiket már át is néztem, és be is illesztettem. Én meg a hõsök és varázslók leírását csináltam mostanában. Lényegében már csak pár hõs, varázsló, egység leírása, meg a hadjárat egy részének fordítása hiányzik.
Azért szeretem a doom3-mat, mert szerintem ez tökéletes kikapcsolódást nyújt, nem kell törni a fejed és izgalmas sztorival rendelkezik. Más mûfajhoz hozzá sem nyúlok, egyedül a Cold Fear talán, ami bejön, ám abba is van sok idegesítõ fejtörõ. Szerintetek?
Akit fél óránál tovább ki tud kapcsolni a "megyek oszt' lövök mindenre, ami mozog", annak ez váljék egészségére! De ne írogassa be ezt rpg-k topikjába, mert ott vszg. senki sem kíváncsi erre!
Én személy szerint 4 fps-t bírtam végigjátszani:
1. Duke Nukem 3D
2. Quake 1 és kiegjei
3. Jedi Knight2: Jedi Outcast
4. Clive Barker's Undying
Utóbbi volt magasan a legjobb. Legalábbis számomra. Gondolom neked azt már túl bonyolult lett volna:)
Mindegy, én többet nem térek el a topik témájától, és jó lenne, ha te is így tennél!
Megszerezni nem tudjátok hol lehet magát a progit?
Nincs fenn valahol ingyenesen?
A világ neve pedig Erathia, bár ez bizonyosan elütés volt.
Tényleg bocs, még egyszer, nem kekeckedésnek szántam...
"Menni kell, lõni mint az állat-jönnek szembe pirosak, kékek, zöldek és néha láttam már sárgát is "
Moderálva Husimoto által!
Azt akartam mondani, hogy leülök játszani fél órára.
Akkor pihenni szeretnék.
Ne kezdjek már el ott számolgatni, hogy ha nekem van 532657 aranyam és hogy meg bírjam venni azt a s*** házat, amibõl kijönnek az emberkék, akikkel én meg bírom támadni az ellent, ahhoz kell nekem 96546 arany, amit kitermelhetek 1 perc alatt, ha van 123454656 munkásom. De ha csak 2313 munkásom van, akkor bizony jóval több idõ kell És még közben meg is támadhatnak!!
Az meg még plusz pénz, szóval venni kell valami harci egységet, ami 564 aranyba kerül, de nincs elég fa, ba***a meg! Akkor el kéne adni a.............
ETTÕL akadok én ki!
EZT nem szeretem!
Az FPS egyszerûbb és szerintem sokkal közkedveltebbek mint pl. az a s*** Heroes 4... a hideg kiráz tõle...
De azért az FPS-ben sem mindig menni és lövöldözni kell. Van olyan játék, hogy Chaser, ami sokkal több annál ráadásul jó hosszú (de kijátszottam :) ), és érdekes sztorija is van, meg egy idõ után azért unalmas ez a sárkányos, vaázslós sztori.
De most nem?!
http://mmportal.atw.hu/
Nem tudom, hogy honnan vetted ezt az AD&D dolgot, de nagyon nem stimmel.
Gondolj bele: BG1, IWD1 = AD&D. És most pörgesd végig a fejedben az MM szériát! Totál más szabályrendszer, sehol egy memorizálandó varázslat, sehol egy TACHO, teljesen eltérõ skillrendszer!
Nem akarok vitatkozni, de ez az igazság.
Kicsit röhelyes állítás, hogy a Might & Magic játékok nem szerepjátékok! Akkor mi? Kaland? Amúgy nekem a legjobban az Elder Scrolls: Arena tetszett a szerepjátékok közül. A 2. az MMVI. A 3. az Arx Fatalis és az MMVIII. Még nem találtam egy játékot se olyan lenyûgözõnek, mint az Elder Scrolls: Arénát. A kicsit buta irányítása, és grafikája ellenére. Iszonyatos hangulata van. Majdnem ugyanolyan jó hangulatú az MMVI is. Ezekhez is szükséges a honosítás, mert sokkal hangulatosabbak magyarul.
Látom halvány ismereteid sincsenek az RPG-rõl, de bõszen fikázod. Ezt más helyeken trollkodásnak hívják (vélhetõen itt is).
Megjegyzés az RTS nem egyenlõ ez RPG-vel...
Mehjegyzés kettõ, én sem rajongok az FPS-ekért, de nem is járok átt azon játékok topikjába fikázni, egyszerûen nem olvasom. Ez vajon menne neked is?
Mentségemre legyen mondva nagyon régen játszottam MM sorozattal, lehet most itt az ideje frissiteni az emlékeken !:)
Az NWN magyarítása, a Hordes of the Underdark kivételével, már készen van (legalábbis, ha jól tudom)!
Én még nem láttam, de állítólag elég szabadszájú lett a fordítás. Már az indulatszavak terén. De ha nem zavar, hogy anyázásokat olvashatsz egy fantasy játékban, akkor tedd fel nyugodtan.:)
Nem akarok off-olni, de ha már felhoztad az AoW-et, akkor megkérdezhetném, hogy kb. mikorra várod a projekt végét? Ha korai lenne még a kérdésem, úgy kérlek tekintsd semmisnek! Köszi.
Nem vitatkoztunk, hogy melyik stílus jobb, ugyanis izlésrõl nem lehet vitatkozni. A vita azon buzdult fel, hogy hababa benézett ide a topikba és úgy kezdte el ócsárolni az RPG-ket, hogy még csak halovány fogalma sem volt, hogy milyen is egy RPG. Erre jeleztük, hallkan, hogy van akinek meg aZ FPS nem tetszik és nem is járnak át ócsárolni a játék topikjában a mûvet. Mi reagálásképp nem azt írtuk, hogy rosszabb, vagy joob, csupán, hogy számunkra melyik a kedvezõbb, tehát ismét csak izlés... ;)
Nem tudom mi köze a M&M -nek a d&d-hez... Semmi, igaz vannak szerepjáték elemei a game-nak de semmi köze egy igazi RPG-hez...
Attól még kira a játék.....
Jah és szerintem a III. a legjobb. De az lenne a legjobb ha a forditók olyannal foglalkoznának mint a BG II. , ahoz kéne magyaritás... A többi game-hoz inkább csak kénylemi dolog ez az egész...
Egyetlen gond volt vele: mindent véletlenszerûen generált, és egy idõ után baromi unalamassá vált azáltal, hogy újabb ugyanolyan városba jutott az ember, ahol már 5-ször teljesített küldetést kellett hatodszorra is megoldania, csak persze más személyhez kötõdõen. De tényleg király volt, bár nekem nincs a kedvenceim között.
Ha meg MM sorozat, akkor nálam a VI. rész a király, és utána jön a III. és VIII. rész megosztott pontozással.
És hogy már a tgopik témájához is hozzászóljak: nagy gratula Sucelluséknak a fordításért!