FIGYELEM: Ez a bejegyzés, már több, mint 1 éves, az itt leírtak elavult információk lehetnek!
A Killing Floor egyike a tipikus mod sikertörténeteknek, amik modderek ezreit motiválják hosszú esték végigprogramozására. Az egész egy Unreal Tournament 2004 modként indult 2005-ben, majd 2006-ban jutottak el az elsõ teljesnek ítélt verzióig. Típusát tekintve egy kooperatív játékot is támogató FPS nézetû túlélõ horrorról van szó, amit több év közösségi fejlesztés után a Valve karolt föl és publikált fizetõs formában a Steam rendszer keretében 2009 májusában.
Az alapötlet az UT2004 Invasion vagy a CoD World at War és a Black Ops zombi módjából lehet ismerõs: a játékos(ok)nak egyre erõsebb zombihordákat kell visszaverniük, amiért pénzt kapnak hogy még ütõsebb fegyvereket vásárolhassanak. A véres és brutális zombihent a vásárlók és az újságírók körében is pozitív visszhangot váltott ki.
A Steam egyik legjobb tulajdonsága, hogy automatán frissíti a játékainkat, ami viszont sajnos azt is jelenti, hogy a régi verziókhoz igazított modok és fordítások nem mindig mûködnek együtt megfelelõen a javításokkal. Hasonló fennforgás jelentkezett a Killing Floor esetében is, Patyek kolléga azonban elvégezte a szükséges módosításokat így már problémamentesen kell futnia a magyarításnak. A friss, 1.02-es verziót letöltéseink között találjátok.
Az alapötlet az UT2004 Invasion vagy a CoD World at War és a Black Ops zombi módjából lehet ismerõs: a játékos(ok)nak egyre erõsebb zombihordákat kell visszaverniük, amiért pénzt kapnak hogy még ütõsebb fegyvereket vásárolhassanak. A véres és brutális zombihent a vásárlók és az újságírók körében is pozitív visszhangot váltott ki.
A Steam egyik legjobb tulajdonsága, hogy automatán frissíti a játékainkat, ami viszont sajnos azt is jelenti, hogy a régi verziókhoz igazított modok és fordítások nem mindig mûködnek együtt megfelelõen a javításokkal. Hasonló fennforgás jelentkezett a Killing Floor esetében is, Patyek kolléga azonban elvégezte a szükséges módosításokat így már problémamentesen kell futnia a magyarításnak. A friss, 1.02-es verziót letöltéseink között találjátok.
Kapcsolódó cikkek/hírek
Patyek fordításfrissítései | RaveAir | 2012. december 21. |
Killing Floor | Panyi | 2010. június 29. |
Fejlesztő:
Tripwire Interactive
Kiadó:
Tripwire Interactive
Műfaj:
Platform:
Megjelenés:
2009. május 14.
Játékmotor:
hirdetés
Legújabb letöltések
Shrek 2
A(z) Shrek 2 The Game fordítása. A telepítő tartalmazza a poszterek fordítását is.
Good Job!
A Good Job! c. játék fordítása.Ha valamiért nem működne az itteni fordítás, akkor nézd meg a weboldalamon lévőt!
Snipperclips Plus: Cut It Out, Together!
A(z) Snipperclips Plus: Cut It Out, Together! játék fordítása.Ha valamiért nem működne az itteni fordítás, akkor nézd meg a weboldalamon...
Colin McRae Rally 3
A(z) Colin McRae Rally 3 játék fordítása.
X-Morph: Defense
Az X-Morph: Defense játék fordítása.A játék tartalmazza a magyar nyelvet, azonban nem válaszható ki a menüből. Készítettem egy speciális konfig...
Lost in Play
A(z) Lost in Play játék fordítás aktiválása.A játék tartalmazza a magyar nyelvet, azonban nem válaszható ki a menüből. Az angol...
Hellpoint
A Hellpoint játék fordításának aktiválása.A játék tartalmazza a magyar nyelvet, azonban nem válaszható ki a menüből. Az angol nyelvi fájlokat...
Farming Simulator 20
A Farming Simulator 20 játék magyar nyelvének aktiválása.A játék tartalmazza a magyar nyelvet, azonban nem válaszható ki a menüből. Készítettem...
Armello
A(z) Armello játék fordítása.
The Dark Eye: Memoria
A(z) The Dark Eye: Memoria játék fordítása.
Legfrissebb fórum bejegyzések
Igen bele. Na ha igazak lesznek a hírek a b770 tarolni fog a belépőkategóriában 256 bit 16 giga. Innentől elbújhatnak a 128 bit 8 gigájukkal meg a 16 al bőven 200k feletti árukkal. Ez meg lesz 180k ahogy az a 770 volt annó.
Doom 4 | 2025.05.31. - 08:11
F1 25-be is betették a path tracinget.F1 25 - Ray Tracing & Path Tracing Benchmarks
Crytek | 2025.05.30. - 21:23
Én anno graf "b**i" voltam. Aki ismer SG-ről tudja ezt. Én voltam az aki a 8800GT-s időszakban a Crysis-t maximális grafikán az akkori nevén 16xQCSAA élsímitással toltam végig átlag kb 18 fps-el ,mert a látvány számított. (Nem mellesleg remek engine volt mert ahhoz képest hogy 20 alatti volt az fps...
Crytek | 2025.05.30. - 19:58
2027-28-ra saccolják, akkor jön a ps 6 is nyitócímnek nem lenne rossz. Gta 6 ha megfog mozdulni 12 gigás kártyán akkor az elder soild 6 is, az már más kérdés hogy egy diavetítéssel csak vagy a low 30-at még karcolja e még. Ezek már annyira tele fogják nyomni mindennel, hogy...
Doom 4 | 2025.05.30. - 19:05
Emberfüggő is, hogy ki mennyit akar erre költeni, mennyire akar kimaxolni mindent. Nálam egy RTX3060ti ketyeg, és ha nem megy tönkre, akkor még jó sokáig meg fogom tartani. Engem viszont nem zavar a 30-as fps limit, csak legyen szebb az összkép! Persze megértem azokat is, akik gyors akciójátékokat tolnak, kell...
warg | 2025.05.30. - 15:53
Ja semmi értelme belerakni az ilyenekbe amikor használhatatlan.
Doom 4 | 2025.05.30. - 12:04
Összesen 1 hozzászólás érkezett
12:06
Az élet csak egy álom, útban a halál felé!