FIGYELEM: Ez a bejegyzés, már több, mint 1 éves, az itt leírtak elavult információk lehetnek!
Amikor 2012-ben megjelent a Journey, sok játékos felhördült – egy részük csodálattal, más részük felháborodva. Mert a néhány óra alatt végigjátszható program meditatív hangulatával és a felfedezés örömével próbálta megfogni a játékost, egészen minimálisra szabva a játékmechanikát. Az Abzû című játék az új Journey. Persze mit várunk egy olyan játéktól, amelyet a sumer mitológia édesvízi őstengeréről (magyar írásmóddal: Apszú) neveztek el, és amelyet egy Giant Squid Studios nevű csapat fejlesztett, amely ráadásul a Journey vezető grafikusa, Matt Nava új cége? Sok mélázást és kevés feladatot. Aki szeret a víz mélyére nézni, annak tetszeni fog a játék. Naváék ugyanis egy nevenincs, sárga-fekete búvárt tettek meg főhősnek, akinek végig kell úszkálnia a játék helyszínein, és közben mindenféle állatfajokkal találkozik (sőt, jó néhányat ő enged szabadon). Mindezt végigkíséri egy néhány megrendezett jelenetből és pár jelképből álló történet is – amiben nagyon gonoszul villogó, gépszerű tetraéderektől kell megmenteni a vízi világot. A játék fő erőssége a környezet marad. Egyrészt mert nagyon változatos, másrészt mert a minimalistán is tetszetős dizájnú halak, teknősök és egyéb tengeri herkentyűk nagyon szépek, életszerűek. Persze virtuális leopárdcápával együtt úszkálni nem olyan jó, mint igazival, de az utóbbi túl ritkán adatik meg az életben…
Legújabb, Steam-es verzión tesztelve, de más kiadásnál is működnie kell.
Összesen 7 hozzászólás érkezett
13:23
Köszönöm!!! :)
08:54
Köszi a fordítást!
21:05
Köszönöm szépen!
13:28
Köszönet érte.
19:43
Köszönöm!
19:15
Köszönjük! 👍
Az élet csak egy álom, útban a halál felé!
18:26
Sziasztok! Ezt én is meg akartam csinálni, már nem kell.Köszönet érte. Lököm a switch verziót.:)