FIGYELEM: Ez a bejegyzés, már több, mint 1 éves, az itt leírtak elavult információk lehetnek!
Még a tavalyi évrõl maradt egy adósságom, amit ma vettem észre. Remélem, hogy más nem maradt ki, de ha mégis akkor idõvel emlékeztettek. Nem is akarom tovább szaporítani a szót, bemásolom inkább Patyek írását a Warhammer 40K: Space Marine címû játék magyarításával kapcsolatban:
Elkészültem a Warhammer 40.000: Space Marine magyarosításával, azonban nem nevezhetõ még teljesen késznek. Ami készen van: a menük, és az egyjátékos hadjárat teljes fordítása. Ami még hiányos: néhány fegyver és vért leírása (ez a többjátékos módban jelenik csak meg, ha valaki közelebbrõl tanulmányozni kívánja a fegyvereket és vérteket). Az idén ezt már nem lesz idõm befejezni, mivel elkezdtem az E.Y.E. Divine Cybermancy fordítását többek között. Az év elején várhatóan ezen hiányosságok is pótlásra kerülnek majd egy frissítés formájában. A magyarosítás az eredeti steames játékkal mûködik csak, de egy kis módosítással használható más verziónál is, ehhez a játék könyvtárában lévõ dataenglish mappában lévõ ucsnosteam.pc fájlt kell ÁTNEVEZNI ucs.pc fájllá. Gyakorlatilag felül kell írni a már meglévõ ucs.pc fájlt az elõbb említettel. Szeretném külön megköszönni Evin kollégának a tömörítõ programot és a segítséget.
Telepítés:- ha Steames a játékod és a Steam maga a C meghajtón van: akkor semmi teendõd csak lefuttatod a telepítõt- ha steames a játékod de nem a C meghajtón és nem az alapértelmezett mappában van, akkor módosítod az elérési utat annak megfelelõen, pl nálam itt van D:Program Files (x86)Steamsteamappscommon magát a játék könyvárat már nem kell megadnod mert a telepítõ azt már tartalmazza!- ha nincs Steamed a legegyszerûbb, ha egy tetszõleges mappába telepíted a magyarosítást és megkeresd ott az ucsnosteam.pc fájlt majd ezt bemásolod abba a mappába ahová a játék van telepítve, de nem a játék mappájába közvetlen, hanem a dataenglish mappába és NEVEZED ÁT ucs.pc fájllá, ahogy ezt már fentebb leírtam egyszer.
Kapcsolódó cikkek/hírek
Konzolos fordítások | Evin | 2012. július 23. |
Space Marine és Sanctum | RaveAir | 2012. május 31. |
Összesen 19 hozzászólás érkezett
18:29
20:14
Nagyon igényes cucc.
14:28
Üdv.: Patyek
13:55
14:31
14:07
tömörítse .zip vagy .rar formába és a kiterjesztés utolsó karakterét törölje ki. így kap egy olyan file-t, hogy .zi vagy .ra ezeket a levelezõ rendszer már nem akarja kicsomagolni. utána aki leszedi, átírja a file kiterjesztését .zip-re vagy .rar-ra és tud vele dolgozni. egyszerûbb mint az .exe kiterjesztést .jpg-re módosítgatni. s véleményem szerint logikusabb is
de ez csak az én véleményem/tippem
11:09
Üdv.: Patyek
00:54
20:22
Usz: Az Ambient Occlusion [AO] egy kifinomult sugárkövetéses számítási mód ami globális világítást szimulál hamis árnyékok érzékeltetésével a sarkokban az objektumok metszéspontjaiban, gyûrõdéseinél és a résekben ahol a fény - általában - szóródik vagy a felület koszos, poros. Használatával sötétebb sarkok, rések és érintkezési felületek jönnek létre ezért is emlegetik gyakran úgy, mint dirt shader.
Üdv.: Patyek
15:15
Ez mit takarna?
Néztem, de nem jöttem rá mi változik, illetve melyik a jobb, ha be, vagy ha kivan kapcsolva.
Nagyi06: kell még az a mappa?
Csak az átnevezett fájlt hagyd meg benne, az eredetileg is ott lévõ "ucs.pc" fájlt töröld ki még az elején.
14:26
14:10
00:03
Elnézést, de RaveAirnak csak az exe fájlt kellett volna kitennie, csak azért küldtem jpg-ben és tömörítve, mert visszapattant a levelezõ szerverrõl.
Üdv.: Patyek
Üdv.: Patyek
22:52
22:51
Pedig már másnál is jártam így.....
22:47
Amúgy nevezzétek át exe-re.
22:43
Nekem is.........
22:21
21:45