Supreme Commander
Supreme Commander
Írta: Husimoto 2007. 04. 24. | 572

FIGYELEM: Ez a bejegyzés, már több, mint 1 éves, az itt leírtak elavult információk lehetnek!

Minden jól sikerült fordításnak örülni kell, különösen örülnek a felhasználók, ha az friss nemrégen megjelent játékhoz készül. Nemrégen jelentették be, hogy elkezdõdött Supreme Commander honosítása.

Azonban most arról kell hírt adnunk, hogy a honosítást Rapid vette át. Ez jó hír, hogy nem vész el egy projekt, sõt Rapid szerint a végsõ honosítás kb. 3 hét múlva várható. Addig is kedvcsinálónak letölthetitek tõlünk a honosítás elõzetesét, ami 65 MB nagyságú. A videó nagyon hangulatos. A Galériában is találtok pár képet a játékból.

A játékról elõzetesen annyit, hogy az ötvözete lett egy akciódús valós idejû stratégiának és egy gondolkodtató, érdekes valódi stratégiai játéknak. Hogy ez mennyire lehet, ellenfele mondjuk a Command & Conquer 3-nak az más kérdés. De egy valamire való stratéga ennek is fog majd esélyt adni, fõleg, hogy nem soká magyarul tudjuk élvezni azt.

Várjuk a fordítást, amirõl elsõ kézbõl fogunk hírt adni.

Kapcsolódó cikkek/hírek

Supreme Commander Minigun 2007. augusztus 24.
Supreme Commander frissítés Panyi 2007. augusztus 22.
Supreme Commander Panyi 2007. május 20.

Összesen 15 hozzászólás érkezett

RuSY
2007. 04. 26. - 07:47
Oké köszi akkor leszedem
Rapid
2007. 04. 26. - 06:24
Hát a fordításról, mégis mirõl szólna! Benne van az intró, a menü és az elsõ UEF küldetés eligaztíása.
Husimoto
2007. 04. 25. - 22:44
RuSY szomorú hírem van. Össze is szokták hasonlítani a F-1-t a Nascarral. A banánt a naranccsal. Én például a banánt jobban szeretgem. Szép példa.Smiley De hagyjuk már a témát. Ezt akettõt is összefogják. De tényleg uncsi már egy kicsit. :?D
RuSY
2007. 04. 25. - 22:30
ez az elõzetes mirõl szól amúgy
RuSY
2007. 04. 25. - 20:44
Hát igen husimoto így akkor hasonlítsuk össze a forma 1-et, nascarral, sok hasolnlóság, mind a kettõn autóval mennek, kör alakú pályán, csak az egyik szabályos a másik nem, mind a kettõn pilóták vezetik az autót stb...
Husimoto
2007. 04. 25. - 20:43
Alwares a véleményem azért felületes, mert ez nam az a rész ahol a véleményem hosszasan illenék kifejkteni ezért is foglaltam össze ilyen terjedelemben. Ha kell errõl az RTS miziriáról és a játékipar felületeségérõl több 10 oldalt is összetudnék rityenteni hidd el.Smiley
saxus
2007. 04. 25. - 19:01

Alwares: ott van még az Imperium Galactica 1-2. Ott is rá lehet (és kell) gyúrni a makro dolgokra, de persze nem árt az elején a legapróbb dolgokba is belenyúlni. Az is RTS, de teljessen más a megcélzott réteg. A supcom és az IG2 nem a gyors meccseket célozzák meg (bár IG2-ben már láttam 2 perces multis meccseket is Smiley.

Szóval felületessen össze lehet hasonlítani, de mélyebben belenézve tényleg csak annyi köze van egymáshoz, hogy kell gyártani egységeket, kell termelni meg nem árt harcolni.

És a végére egy kis vicc: http://www.youtube.com/watch?v=rWeekod30wQ

A WC3-t meg végképp ne keverjük ide, mert ott még beleszólnak a képbe a hõsök. (Emiatt se szeretem azt, mert én egy RTS-ben nem egy kissebb RPG-s csapatot szeretnék irányítani, hanem csatázni.)

Alwares
2007. 04. 25. - 15:25
Hát Husimoto ez elég felületes vélemény de van benne sok igazság is. Nyugodtan össze lehet hasonlítani a két játékot elvégre mind kettõ RTS. De a CnC komoly különbségeket tesz gyalogság és a jármûvek használata között, nem mintha ne lenne mindkettõre szükség. Egyébként az RTS-ek is nyugodtan ketté válaszhatók mert a CnC tipikusan az a Warcraft szerû kevés egységgel és mikrózós játék az SC meg sokkal inkább rámegy a makró használatára, ami dicséretes mert már régen volt ilyen játék... A Total A. és a Cossacks-on kívül nem is nagyon van olyan játék amiben ilyenszinten szükség lenne ezen játékstilus használatára. Vajon mért? Mert ne lenne népszerû? Pedig az csak a játékfejlesztõk sokkal egyszerûbbnek és biztosabb befektetésnek veszik ha készítenek egy Warcraft/CnC játékmeneti alapokon nyugvó játékot. Ez szerintem igen nagy baj a játékiparban, azaz sokkal sivárabb mint 10 évvel ezelõtt. Az SC tipusú játékok kihalása kisértetiesen hasonlít a II világháborús játék szindrómára amibõl már szintén tele van a ....-ja az embereknek.... Ezen vádak alól talán csak a Total War széria a kivétel de az is egyedülálló a maga nemében és nem kifejezetten idõtálló (fõleg multiban) az egység építés elhagyása, ez szintúgy igaz a magyar RTS-ekre is ( Stormregion játékok..)
Andrej123
2007. 04. 25. - 14:50
SZESZTEKSmileySmiley
Husimoto
2007. 04. 25. - 13:56

Nem tudom miért óckodik mindenki az öszehasonlítától ? Smiley, mikor igenis azonkívûl, hogy RTS, nagyon sok hasonlóság van benne! És nem csak én hanem sok más nállamnál okosabb emberek is összefogják hasonlítani. Sõt az évvégi Best listákon is ugyanabban a kategóriában fognak szerepelni nagy valószínûség szerint.

Egyik játék sem a kedvencem, sõt a SC-t még ki sem próbáltam. Ami azonban biztos a sok hasonlóság közül egy pár: jövõben játszódó sci-fi téma, választható fajok, gyártható egységek, fejlõdés, és persze a harc. Az hogy maga a harc-háború mennyi egységgel zajlik, vagy egyéb nüanszok az részletkérdés és ettõl még igenis összefogják hasonlítani a két játékot. De ez csak az én egyéni véleményem, ami nem csalhatatlan. Smiley

Rapid
2007. 04. 25. - 11:49

Csak annyit szerettem volna mondani, hogy a hírbõl kimaradt, hogy a honosítás ugyanúgy a Hungarian Language Team berkein belül készül, csak én csinálom.

http://hlteam.try.hu

(Még nincsenek frissítve a projektek, de hamarosan lesznek) 

Ui.: Az SC és a C&C két külön kategória, attól függetlenül, hogy mind2 RTS!

 

 

RuSY
2007. 04. 25. - 09:55
Hát igen erre gondoltam én is, hogy az sc-nek sokkal nagyobb lesz az az idõtartama amíg feledésbe berül, ha feledésbe merül egyáltalán
Alwares
2007. 04. 25. - 08:48
Az SC kökemény stratégia és szerintem jobb is mint a CnC3, több benne a lehetõség csak a gépigénye az kicseszett nagy... Nah majd kb egy év múlva már játszani is tudok vele... A Total Annihilation-ra pedig hasonlít a Cossacks ami szintén nagy kedvencem és így még egy jó pont az SC-nek....
RuSY
2007. 04. 25. - 08:17
Nem értem miért kellene összehasonlítani a C&C-vel nem sok közük van egymáshoz, még is azt mondom, hogy a c&c nagyon jó, mindegy milyen egyszerû, vagy stratégia nincs benne, a hangulata nagyon ottvan, az sc detto, mindegy hogy nagy seregek vannak benne, vagy sem, a hangulata nagyon ottvan, én nem állítanám szembe egymással, tény hogy összehasonlítása, banán az almával, és az hpgy mennyire lehet ellenfele? Hát gyerekek ez egyszerû, ha a bevételt nézzük semennyire, a c&c simán megveri szerintem, de hosszútávon az sc majd behozza, mer azt 3 év múlva sem felejtik el, én is az sc-t megvettem már, de a c&cre várok még 5ezer lesz minimum
saxus
2007. 04. 25. - 00:22

Szvsz nem ellenfele a C&C3-nak. A C&C3 egy tipikus divat-RTS, amit kifejezetten a grafikára hegyeztek ki, míg a Supreme Commanderben seregekkel kell harcolnunk. Seregek alatt tényleg sereget kell érteni, ez nem a legyártok 5 tankot, aztán rusholok kategória. Itt mennyiségek harcolnak mennyiségekkel.

Akinek meg nem bírja a supcomot a gépe, annak javaslom leporolásra az elõdjét, a Total Annihilationt, ugyanis ez annak a folytatása (lenne, ha a kiadó eladná a Total Annihilation nevet, de azt "valamiért" nem akarja)

Supreme Commander
Fejlesztő:
Gas Powered Games
Hellbent Games
Kiadó:
THQ
Megjelenés:
2007. február 16.
Játékmotor:
Nem ismert
hirdetés
Legújabb letöltések
Prodeus
A(z) Prodeus játék fordítása.Hibajelentés, technikai információ a discord szerverünkön. https://discord.gg/6MWQdKacRF
| 2.06 MB | 2025. 04. 16. | NightVison
Goat Simulator 3
A(z) Goat Simulator 3 játék teljes fordítása. Tartalmazza a Multiverse of Nonsense DLC-t is.Frissítve a gamepass verzióhoz.
| 5.61 MB | 2025. 04. 15. | Arzeen, NightVison
7th Sector
Az ingyenes Museum DLC fordítását is tartalmazza.
| 3.74 MB | 2025. 04. 15. | FEARka, Patyek
Karma: The Dark World
KARMA: The Dark World teljes magyarítása!​Hibajelentés és támogatás: https://discord.com/invite/6MWQdKacRF
| 5.31 MB | 2025. 04. 14. | Arzeen, NightVison, Ssource
Kingdom Two Crowns
A(z) Kingdom Two Crowns játék fordítása, ami mindegyik DLC-t tartalmazza.Dead LandsNorse LandsCall of Olympus
| 6.96 MB | 2025. 04. 14. | The_Reaper_CooL
Gears of War: Ultimate Edition
A magyarítás sajnos csak tört verzióval működik, mivel a Microsoft Store / Game Pass verzió mappájában nem lehet módosításokat végrehajtani!
| 3.26 MB | 2025. 04. 09. | FEARka, CD Projekt
Dungeon of the Endless
A Dungeon of the Endless alapjáték és a DLC-k teljes fordítása:Organic Matters UpdateRescue Team Add-onDeath Gamble UpdateDeep Freeze Add-onCrystal Edition...
| 3.97 MB | 2025. 04. 09. | Zeuretryn
Black Myth: Wukong
A(z) Black Myth: Wukong játék fordítása.A magyarítás telepítésének végén meg fog nyílni egy PDF, amiben le vannak írva a további...
| 3.62 MB | 2025. 04. 06. | Arzeen, Fehérváry Péter, NightVison, SubconsciousSource, Bienstock, Clabish
Assassin's Creed Mirage
A(z) Assassin's Creed Mirage játék fordítása.
| 20.55 MB | 2025. 04. 01. | zotya0330
The Rise of the Golden Idol
Az alapjáték és az első kiegészítő fordítása, Windows és Linux telepítővel.
| 4.41 MB | 2025. 04. 01. | mmatyas
Legfrissebb fórum bejegyzések
https://pz.sediqwe.eu/letoltesek.htmlUtoljára ez az ismert címünk :)
Sediqwe | 2025.04.16. - 19:06
Épp a napokban jutott eszembe, hogy újra végig kéne tolni az ikszkomkettőt. Érdekel engem is!
tehasut | 2025.04.15. - 19:45
Lostprophet: Daymare 1988 magyarításra már ne számítsunk soha?
Crytek | 2025.04.15. - 07:28
Én is szívesen visszatérek a játékhoz, ha megcsinálod vagy elérhetővé teszed. Köszi előre is :)
Juhfej | 2025.04.14. - 18:24
Még jó hogy érdekelne :)
nightvis85 | 2025.04.14. - 09:29
Szia!Igen, folyamatosan dolgozok rajta. Az idő valójában nem a sok szöveg miatt megy el, hanem azért, mert ebben a játékban minden kapcsolódik mindenhez, ezért előfordul hogy több dialógussal kell egyszerre foglalkoznom - mivel egyik párbeszéd utal egy jövendőbeli-, vagy múltbéli párbeszédre - a könyvekről és újságcikkekről nem is beszélve. :|
Sarger95 | 2025.04.12. - 23:03