Supreme Commander
Supreme Commander
Írta: Husimoto | 2007. 04. 24. | 484

FIGYELEM: Ez a bejegyzés, már több, mint 1 éves, az itt leírtak elavult információk lehetnek!

Minden jól sikerült fordításnak örülni kell, különösen örülnek a felhasználók, ha az friss nemrégen megjelent játékhoz készül. Nemrégen jelentették be, hogy elkezdõdött Supreme Commander honosítása.

Azonban most arról kell hírt adnunk, hogy a honosítást Rapid vette át. Ez jó hír, hogy nem vész el egy projekt, sõt Rapid szerint a végsõ honosítás kb. 3 hét múlva várható. Addig is kedvcsinálónak letölthetitek tõlünk a honosítás elõzetesét, ami 65 MB nagyságú. A videó nagyon hangulatos. A Galériában is találtok pár képet a játékból.

A játékról elõzetesen annyit, hogy az ötvözete lett egy akciódús valós idejû stratégiának és egy gondolkodtató, érdekes valódi stratégiai játéknak. Hogy ez mennyire lehet, ellenfele mondjuk a Command & Conquer 3-nak az más kérdés. De egy valamire való stratéga ennek is fog majd esélyt adni, fõleg, hogy nem soká magyarul tudjuk élvezni azt.

Várjuk a fordítást, amirõl elsõ kézbõl fogunk hírt adni.

Kapcsolódó cikkek/hírek

Supreme Commander Minigun 2007. augusztus 24.
Supreme Commander frissítés Panyi 2007. augusztus 22.
Supreme Commander Panyi 2007. május 20.

Összesen 15 hozzászólás érkezett

RuSY
2007. 04. 26. - 07:47
Oké köszi akkor leszedem
Rapid
2007. 04. 26. - 06:24
Hát a fordításról, mégis mirõl szólna! Benne van az intró, a menü és az elsõ UEF küldetés eligaztíása.
Husimoto
2007. 04. 25. - 22:44
RuSY szomorú hírem van. Össze is szokták hasonlítani a F-1-t a Nascarral. A banánt a naranccsal. Én például a banánt jobban szeretgem. Szép példa.Smiley De hagyjuk már a témát. Ezt akettõt is összefogják. De tényleg uncsi már egy kicsit. :?D
RuSY
2007. 04. 25. - 22:30
ez az elõzetes mirõl szól amúgy
RuSY
2007. 04. 25. - 20:44
Hát igen husimoto így akkor hasonlítsuk össze a forma 1-et, nascarral, sok hasolnlóság, mind a kettõn autóval mennek, kör alakú pályán, csak az egyik szabályos a másik nem, mind a kettõn pilóták vezetik az autót stb...
Husimoto
2007. 04. 25. - 20:43
Alwares a véleményem azért felületes, mert ez nam az a rész ahol a véleményem hosszasan illenék kifejkteni ezért is foglaltam össze ilyen terjedelemben. Ha kell errõl az RTS miziriáról és a játékipar felületeségérõl több 10 oldalt is összetudnék rityenteni hidd el.Smiley
saxus
2007. 04. 25. - 19:01

Alwares: ott van még az Imperium Galactica 1-2. Ott is rá lehet (és kell) gyúrni a makro dolgokra, de persze nem árt az elején a legapróbb dolgokba is belenyúlni. Az is RTS, de teljessen más a megcélzott réteg. A supcom és az IG2 nem a gyors meccseket célozzák meg (bár IG2-ben már láttam 2 perces multis meccseket is Smiley.

Szóval felületessen össze lehet hasonlítani, de mélyebben belenézve tényleg csak annyi köze van egymáshoz, hogy kell gyártani egységeket, kell termelni meg nem árt harcolni.

És a végére egy kis vicc: http://www.youtube.com/watch?v=rWeekod30wQ

A WC3-t meg végképp ne keverjük ide, mert ott még beleszólnak a képbe a hõsök. (Emiatt se szeretem azt, mert én egy RTS-ben nem egy kissebb RPG-s csapatot szeretnék irányítani, hanem csatázni.)

Alwares
2007. 04. 25. - 15:25
Hát Husimoto ez elég felületes vélemény de van benne sok igazság is. Nyugodtan össze lehet hasonlítani a két játékot elvégre mind kettõ RTS. De a CnC komoly különbségeket tesz gyalogság és a jármûvek használata között, nem mintha ne lenne mindkettõre szükség. Egyébként az RTS-ek is nyugodtan ketté válaszhatók mert a CnC tipikusan az a Warcraft szerû kevés egységgel és mikrózós játék az SC meg sokkal inkább rámegy a makró használatára, ami dicséretes mert már régen volt ilyen játék... A Total A. és a Cossacks-on kívül nem is nagyon van olyan játék amiben ilyenszinten szükség lenne ezen játékstilus használatára. Vajon mért? Mert ne lenne népszerû? Pedig az csak a játékfejlesztõk sokkal egyszerûbbnek és biztosabb befektetésnek veszik ha készítenek egy Warcraft/CnC játékmeneti alapokon nyugvó játékot. Ez szerintem igen nagy baj a játékiparban, azaz sokkal sivárabb mint 10 évvel ezelõtt. Az SC tipusú játékok kihalása kisértetiesen hasonlít a II világháborús játék szindrómára amibõl már szintén tele van a ....-ja az embereknek.... Ezen vádak alól talán csak a Total War széria a kivétel de az is egyedülálló a maga nemében és nem kifejezetten idõtálló (fõleg multiban) az egység építés elhagyása, ez szintúgy igaz a magyar RTS-ekre is ( Stormregion játékok..)
Andrej123
2007. 04. 25. - 14:50
SZESZTEKSmileySmiley
Husimoto
2007. 04. 25. - 13:56

Nem tudom miért óckodik mindenki az öszehasonlítától ? Smiley, mikor igenis azonkívûl, hogy RTS, nagyon sok hasonlóság van benne! És nem csak én hanem sok más nállamnál okosabb emberek is összefogják hasonlítani. Sõt az évvégi Best listákon is ugyanabban a kategóriában fognak szerepelni nagy valószínûség szerint.

Egyik játék sem a kedvencem, sõt a SC-t még ki sem próbáltam. Ami azonban biztos a sok hasonlóság közül egy pár: jövõben játszódó sci-fi téma, választható fajok, gyártható egységek, fejlõdés, és persze a harc. Az hogy maga a harc-háború mennyi egységgel zajlik, vagy egyéb nüanszok az részletkérdés és ettõl még igenis összefogják hasonlítani a két játékot. De ez csak az én egyéni véleményem, ami nem csalhatatlan. Smiley

Rapid
2007. 04. 25. - 11:49

Csak annyit szerettem volna mondani, hogy a hírbõl kimaradt, hogy a honosítás ugyanúgy a Hungarian Language Team berkein belül készül, csak én csinálom.

http://hlteam.try.hu

(Még nincsenek frissítve a projektek, de hamarosan lesznek) 

Ui.: Az SC és a C&C két külön kategória, attól függetlenül, hogy mind2 RTS!

 

 

RuSY
2007. 04. 25. - 09:55
Hát igen erre gondoltam én is, hogy az sc-nek sokkal nagyobb lesz az az idõtartama amíg feledésbe berül, ha feledésbe merül egyáltalán
Alwares
2007. 04. 25. - 08:48
Az SC kökemény stratégia és szerintem jobb is mint a CnC3, több benne a lehetõség csak a gépigénye az kicseszett nagy... Nah majd kb egy év múlva már játszani is tudok vele... A Total Annihilation-ra pedig hasonlít a Cossacks ami szintén nagy kedvencem és így még egy jó pont az SC-nek....
RuSY
2007. 04. 25. - 08:17
Nem értem miért kellene összehasonlítani a C&C-vel nem sok közük van egymáshoz, még is azt mondom, hogy a c&c nagyon jó, mindegy milyen egyszerû, vagy stratégia nincs benne, a hangulata nagyon ottvan, az sc detto, mindegy hogy nagy seregek vannak benne, vagy sem, a hangulata nagyon ottvan, én nem állítanám szembe egymással, tény hogy összehasonlítása, banán az almával, és az hpgy mennyire lehet ellenfele? Hát gyerekek ez egyszerû, ha a bevételt nézzük semennyire, a c&c simán megveri szerintem, de hosszútávon az sc majd behozza, mer azt 3 év múlva sem felejtik el, én is az sc-t megvettem már, de a c&cre várok még 5ezer lesz minimum
saxus
2007. 04. 25. - 00:22

Szvsz nem ellenfele a C&C3-nak. A C&C3 egy tipikus divat-RTS, amit kifejezetten a grafikára hegyeztek ki, míg a Supreme Commanderben seregekkel kell harcolnunk. Seregek alatt tényleg sereget kell érteni, ez nem a legyártok 5 tankot, aztán rusholok kategória. Itt mennyiségek harcolnak mennyiségekkel.

Akinek meg nem bírja a supcomot a gépe, annak javaslom leporolásra az elõdjét, a Total Annihilationt, ugyanis ez annak a folytatása (lenne, ha a kiadó eladná a Total Annihilation nevet, de azt "valamiért" nem akarja)

Supreme Commander
Fejlesztő:
Gas Powered Games
Hellbent Games
Kiadó:
THQ
Megjelenés:
2007. február. 16.
Játékmotor:
Nem ismert
hirdetés
Legújabb letöltések
Alan Wake II
A(z) Alan Wake II játék fordítása.
| 4.42 MB | 2024. 05. 04. | Evin
Fallout 4
A Fallout 4 teljes magyarítása. Csak a 2024.04.25-én megjelent next-gen patch változathoz (illetve az esetleges jövőbeni változatokhoz) használandó.Ha korábbi változatod...
| 4.79 MB | 2024. 05. 04. | Sunsetjoy, FalloutHUN Team
Fallout 4
A(z) Fallout 4 játék fordítása- NEXT-GEN patch előtti játékhoz!2020.08.05 Javított változat.
| 4.76 MB | 2024. 05. 04. | Ateszkoma, Sunsetjoy, FalloutHUN Team
Little Orpheus
A Little Orpheus játék fordítása.
| 38.82 MB | 2024. 05. 03. | Ateszkoma
Age of Empires II: Definitive Edition
Az Age of Empires II: Definitive Edition alapjáték 100%-os fordítása. PC mellett XBOX-on modként is elérhető a fordítás (keress erre:...
| 1.94 MB | 2024. 05. 02. | Eye
Industria
Az Industria játék fordítása.
| 1.54 MB | 2024. 05. 01. | NightVison
Star Wars: Dark Forces Remaster
A Star Wars: Dark Forces Remaster magyarítása. Tartalmazza az eredeti és az új crawling videó fordítását is. Ne felejtsétek el...
| 167.9 MB | 2024. 04. 30. | istvanszabo890629
Shadow Man Remastered
Shadow Man Remastered játék teljes magyarítása. A Magyarítás a jelenlegi legfrissebb, 1.50-ös verziószámhoz lett hozzáigazítva. Erősen ajánlott egy frissen telepített...
| 5.48 MB | 2024. 04. 29. | istvanszabo890629, szogyenyi
Final Fantasy XII: The Zodiac Age
Final Fantasy XII: The Zodiac Age magyarításaA magyarítás a dialógusokat és az átvezetők feliratait tartalmazza.A menü, tárgyelemek és képességek továbbra...
| 497.2 MB | 2024. 04. 27. | Konyak78
Hardspace: Shipbreaker
Hardspace: Shipbreaker magyarítása
| 100.15 MB | 2024. 04. 27. | Lajti
Legfrissebb fórum bejegyzések
"Magyarosítás" sosem lesz hozzá, esetleg magyarítás vagy fordítás lehetne.Ha egy játéknak van adatlapja de nincs hozzá bejegyzés az azért van mert korábban volt hozzá, esetleg valaki beküldte hogy fordítja, vagy tervebe vette, vagy csak trollkodott a beküldéssel, mert sajnos erre is van példa sok esetben egyes unatkozó embereknél. Ilyen esetben...
Cyrus | 2024.05.04. - 09:16
Fejlesztés alatt!
Cyrus | 2024.05.04. - 09:13
Jelenleg csak egy "negyed" megoldást tudok erre neked javasolni. Ha ismersz/keresel egy snes játékot (pl Alien 3) annak az adatlapján a platformnál az (s)nes linkre kattintasz akkor "részben" leszűri neked a kereső az ilyen típusú adatlapokat. Sajnos ez tényleg csak egy negyed megoldás mert még fejlesztés alatt egy bővített kereső.
Cyrus | 2024.05.04. - 09:12
Azóta kapott ajànlott gépigényt is és mindenütt 16 GB RAM kell.
jolvok | 2024.05.04. - 07:42
Igen azóta frissítve lett mert eleinte csak win 11 volt. Én is meg lepődtem.
jolvok | 2024.05.04. - 07:39
Frissítették jah
Doom 4 | 2024.05.04. - 07:06