FIGYELEM: Ez a bejegyzés, már több, mint 1 éves, az itt leírtak elavult információk lehetnek!
Sziasztok!
A God of War rajongói magyar szinkronja már majdnem egy éve készül, rengeteg munka, szív és szorgalom van benne. Öröm megosztani ezáltal veletek, hogy 2023. augusztus 22.-től bárki számára ingyenes letölthetővé válik. A mod telepítését követően pedig ti is átélhetitek PC-n a kalandot magyar hanggal.
A munkának viszont még közel sincs vége, hisz a kiadásig rengeteg a tennivaló, de addig is mutatunk nektek egy 10 perces előzetest, amiben ismét belehallgathattok a már közel végleges műbe.
A magyar változatban olyan hangok szólalnak meg, mint Schneider Zoltán, Csuha Lajos, Király Attila, Solecki Janka, Welker Gábor és még sokan mások.
Amennyiben szeretnétek, hogy a továbbiakban hasonló minőségű szinkronok készüljenek általunk, tudjátok a munkánkat támogatni Patreonon vagy PayPalon.
Kapcsolódó cikkek/hírek
Megjelent a God of War magyar szinkronja | SzinkronSarok | 2023. augusztus 22. |
God of War magyar szinkron | Druzsba | 2023. április 4. |
God of War magyar szinkron - szavazz Kratos magyar hangjára! | Cyrus | 2022. szeptember 23. |
God of War magyar szinkron gyűjtés | Evin | 2022. augusztus 22. |
Playstation 4 - PC pletyka | Evin | 2021. március 6. |
God of War (2018) | Evin | 2018. január 20. |
Összesen 9 hozzászólás érkezett
19:03
A következő projektre itt lehet szavazni július 30.-ig, link a videó leírásában.
https://www.youtube.com/watch?v=dgPSKFpgkyE
18:24
Le az összes kalappal előttetek, és azok előtt, akik hozzájárultak a projekt megvalósításához! Respect!
i want to believe...
08:36
A magyar videojátéktörténelem szempontjából ez egy fontos ugrás lesz. Profi szinkron egy profi játékhoz, ráadásul kis költségvetésből, profi módon.
Minden elismerésem a munkátokért!
00:32
Köszönet a szinkronért! Van tervben következő projekt?
09:18
Adam-Hun: Egyáltalán nem arról van szó, hogy nem lenne együttműködésre való hajlam. Sajnálom, ha sértettség van benned miattunk, de a programozás egy elég összetett dolog, minden játék máshogy épül fel, nem tudjuk mindenkinek tálcán átnyújtani a megoldásokat. Minden játék esetén ez a módosítási folyamat rengeteg meló. Az, hogy a programozók pedig miket szeretnének megosztani, az az ő döntésük.
03:06
Valóban zseniális, szép munka!
@Pazsa - Azt azért érdemes hozzátenni, hogy a hangok keveréséhez 'elhangzottakhoz' meglehetősen nagyban hozzájárul maga az audio engine is. (Wwise)
- anno Discordon érdeklődtem afelől hogy a srácoknak miként sikerült visszafejteni/helyezni a hangokat, ám nem kaptam erre semmilyen választ.
Nem véletlen érdeklődtem; megjegyezném, hogy más stúdiók is dolgoznak/dolgoznának játékszinkronokon. pl. Mozgi Studio.
Ugyanis egy másik projekthez kellett volna e-téren segítség. Ezért gondoltam érdeklődök, de ahogy tapasztaltam a hozzászólásom figyelmen kívül hagyásából, nem mutatkozik valami nagy együttműködésre való hajlam. Szinkron és fordító közösségek egy része már csaj ilyen sajnos, megszokhattuk. - Ákos tudna erről mesélni (Tisztelet a kivételnek.)
17:52
Hi. Ennyi idő alatt ezt összehozni... Zseniális!
09:33
Köszi!! Nem szoktak érdekelni az akciójátékok, amióta kiégtem az Assassin's Creed recepttől. Ennek mennyiben más a játékmenete? Hallottam, hogy szuper a sztori, szóval talán mégis teszek majd egy próbát vele. :)
05:03
Csak ámulok és bámulok. Keresem az állam és azon gondolkozok, hogy ezt miként sikerülhet ilyen profi szinten kivitelezni. Nehéz nem ömlengeni erről a szinkronról, de a színészek kiválasztása; az előadás módjuk; a hangkeverés; kompresszálási arányok; beillesztési időzítés és minden apró részlet a helyén van. Ez a szinkron egy tökéletes születésnapi ajándék lesz a számomra. Előre is köszönöm nektek! Várom a megjelenési dátumot és stresszmentes munkát kívánok a befejezéséhez mindenkinek a csapatban!
A lejtőn nincs megállás, hacsak nincs kocsma.