FIGYELEM: Ez a bejegyzés, már több, mint 1 éves, az itt leírtak elavult információk lehetnek!
Ez nem tartozik a magyarítások közé, azonban én lelkes rajongója vagyok a BioWare által készített szerepjátékoknak, így úgy döntöttem, hogy létrehozok egy rajongói oldalt ezeknek. Ma sikerült feltöltenem az utolsó adagot is, és sikerült megnyitnom a nagyközönség számára. A fóruma a Portál fórumát használja, ugyanis nem akartam másikat csinálni, a felhasználók is ugyanazok, szóval nem kell újraregelned magad.
Mindenkinek jó böngészést az oldalon!
Összesen 19 hozzászólás érkezett
A forgotten Realms: Demon Stone vagy valami hasonló a címe az milyen játék pontosan tehát a szabályrendszere illetve története? Tudsz róla valamit kedves Panyi!
Ui: A Monkey Island 3 király lett, megnéztem benne a szócsatát (Chapter 3), és nagyon királyul eltaláltad a fordítást!
E-learninges családapa, aki esténként XBox-ozik és régen azért csinált pár magyarítást :)
Day-t nappallá tévé fordítunk!
A Magyarítások Portál ex-főszerkesztője
A BG1 és kiegészítõje Bioware/Black Isle koprodukció.
A Black Isle a Bioware Infinity Engine-jének felhasználásával készítette a Planescape: Torment és IWD1 (és Heart of Winter kiegészítõ) játékokat.
A BG2 megintcsak közös koprodukció, de itt már majdnem az egészet a Bioware csinálta, csak lényeket vett át a Black Isle által készített IWD1-bõl.
A BG2 kiegészítõje már fullosan Bioware, de még az Interplay égisze alatt. Ekkor már tart a vita a készülõ NWN okán a Bioware és az Interplay között.
Végül a Bioware otthagyja az Interplay-t. Cserébe az Infinity Engine használati jogáért, az Interplay (aki a D&D 3rd edition "megszámítógépesítési" jogait uralja) engedélyezi a Bioware-nek, hogy az használhassa a legújabb D&D szabályrendszert a készülõ rpg-jében.
Az Interplay kiadja az utasítást a Black Isle-nek, hogy készítsék el a sikeres IWD1 folytatását. Ez lesz az IWD2.
Mint mindenki tudja, aztán az Interplay becsõdöl, és szélnek eresztik a Black Isle-ölös alkalmazottaikat.
Szerencsére a Bioware és az immáron csak múlt idõben létezõ Black Isle fejlesztõi között az Interplay-es balhé ellenére is megmaradt a jóbaráti kapcsolat, így nem meglepõ, hogy a SW: KotOr2-õt és az NWN2-õt fejlesztõ Obsidian entertainment, nem más, mint volt Black Isle alkalmazottak gyülekezete. (Ugye sokan meglepõdtek, amikor a "nevenincs" Obsidian kapta meg a két folytatás fejlesztõi jogát... aztán kiderült, hogy elég "húzós" rpg-veteránok dolgozgatnak abban a csapatban :) )
De, hogy a lényegnél maradjak: Bioware tehát a BG1 és 2 a kiegészítõivel, az NWN és a SW: KotOR.
De tudom, hogy ezzel a többség tisztában van, én a kisebbség kedvéért írtam ezt le, nem okoskodni akartam.
Szóval a Monkey Island-ban az elsõ fejezetben az ágyulövés után következõ videónál megdöglik a progi.
Miért van ez, és hogy tudnám megoldani?
A magyar játékfordítók céhének pápája.
de yoo lesz remélem :D
nem is tudtam hogy lesz második rész :)
tipikus konzolra irt, porgos akciojatek, FR vilagaban.
a tortenetet maga salvatore irta (latszik is, mert jo), enyhe rpg beutes, mert amikor a chapterek vegen szintet lep a harom fohos kari (klasszikus csapat, sunnyogo-izom-magia) skilleket, tulajdonsagokat, vazsikat lehet venni, illetve tovabb fejleszteni.
gyonyoru mozgasok es kombinaciok, jol kidolgozott karakterek es dialogusok.
es mivel a "nagy oreg" irta, megjelenik benne drizzt, soooot, meg jatszhato is egy rovid ideig ;-)
en konnyu fokozaton probaltam, es siman vegigviheto egy hosszabb delutanon, foleg mivel magaval ragadja az embert.
szoval nem rpg-t varni, es nem csalodik az ember. egyszer mindenkepp erdemes kiprobalni (mar csak zhaiert, a feldrow-woodelf kaladorcsajszi latvanyaert is ;-) ), de konnyen lehet, hogy a rovidsege miatt, meg mert kellemes az egesz, idonkent ujra es ujra eloveszi az ember.
Urza
Csak és kizárólag gratulálni tudok, hogy van végre ilyen oldal. Mert a Bioware tudja mitõl döglik a légy :D